Ideja e drejtimit të një makine ndërsa jeni duke lexuar gazetën si shofer tani është e mundur, plotësisht e sigurt dhe, më e rëndësishmja, e ligjshme. Por vetëm me një Mercedes.
Dhe kjo për një model të vetëm. E keni marrë me mend, kjo është S-Class, sistemi i drejtimit autonom të të cilit është miratuar nga Zyra Gjermane e Automjeteve (KBA) për përdorim në rrugët gjermane. Duke përmbushur kërkesat teknike sipas UN-R157, atij i është dhënë Niveli 3, i drejtimit autonim. Deri më tani, përdorimi lejohet vetëm në Gjermani, por testimi tashmë është duke u zhvilluar në Kinë dhe Amerikë, kështu që është e pritshme që Mercedes të jetë i pari edhe në ato vende.
Sistemi Drive Pilot u prezantua vitin e kaluar paralelisht me lançimin e S-Class të ri. Sidoqoftë, vetëm tani është miratuar për përdorim në seksione të caktuara të rrugëve gjermane me një shpejtësi maksimale prej vetëm 60 km / orë. Mund të mos tingëllojë revolucionare në fillim, veçanërisht pasi kemi parë shembuj të shumtë të Teslës duke vozitur i vetëm në autopilot ndërsa shoferi është duke bërë diçka tjetër.
Epo, Mercedes është i vetmi që ka arritur zyrtarisht nivelin 3 dhe në të cilin lejohet të vozitet kështu. Të gjithë të tjerët kanë nivelin 2 në rastin më të mirë, që do të thotë lëvizje në korsi në mënyrë të pavarur, por ndryshimi i korsisë nuk mund të kryhet pa një shofer që duhet të ketë duart në timon. Në Mercedes, nga ana tjetër, shoferi nuk duhet të monitorojë vazhdimisht trafikun, dhe sistemi do të monitorojë plotësisht mjedisin dhe do të menaxhojë në mënyrë të pavarur midis pengesave të mundshme.
“Drive Pilot i lejon shoferit të pushojë dhe t’i përkushtohet disa aktiviteteve dytësore, pavarësisht nëse ai është duke folur me kolegët përmes sistemit In-Car Office, duke lundruar në internet apo duke u çlodhur duke parë një film”, thonë ata në Mercedes.
Do ta pranoni, kjo tingëllon shumë joshëse.
Deri më tani, sistemi funksionon vetëm në autostradat gjermane dhe me shpejtësi relativisht të ulëta, por ky është vetëm hapi i parë. Në fund të fundit, janë 13,191 km rrugë në të cilat Mercedes mund dhe mund të lëvizë në mënyrë të pavarur.
Ndryshe nga Tesla, sistemi i së cilës tani bazohet ekskluzivisht në kamera, Mercedes përdor gjithashtu ndihmën e LiDAR-it dhe të dhënat e navigimit dhe kamerës në pjesën e përparme dhe të pasme.
Është realiste të pritet që pas Mercedes disa prodhues të tjerë do të përpiqen të legalizojnë sistemet e tyre të menaxhimit autonom.