Kasti i Pulp Fiction u mblodh në fillim të kësaj jave për të festuar tre dekada që nga shfaqja e parë e filmit klasik të Quentin Tarantinos të vitit 1994.
Por, ndërsa John Travolta, Uma Thurman, Samuel L Jackson dhe Harvey Keitel, po pozonin për foto në Los Angeles, lajmet po dilnin për një film tjetër të Tarantinos.
Mediet në Hollivud raportuan se regjisori me ndikim e kishte hequr dorë nga ideja për filmin e tij të 10-të të ardhshëm.
The Movie Critic ishte vendosur të ndiqte një shkrimtar që rishikonte filma për një revistë, por e gjithë premisa tani do të ndryshojë. Interesi për filmin e radhës të Tarantinos është veçanërisht i lartë – sepse do të jetë filmi i fundit.
Pse Tarantino ka vendosur t’i bëjë vetëm 10 filma?
Me pak fjalë, ai dëshiron të dalë në një nivel. Tarantino ka folur shumë herë gjatë viteve për dëshirën e tij për të drejtuar vetëm 10 filma në karrierën e tij, duke përfshirë një intervistë të vitit 2022 me Chris Wallace të CNN.
“Unë e kam bërë këtë për një kohë të gjatë”, shpjegoi ai. “Kam 30 vjet që e bëj dhe është koha për të ulur perden.”
“Unë jam një argëtues: dua t’ju lë duke kërkuar më shumë dhe jo vetëm punë – dhe nuk dua të punoj për të ardhura të pakta.”
Ai shtoi: “Unë nuk dua të bëhem një plak që është jashtë kontaktit, kur tashmë po ndihem pak si një plak i paprekur kur bëhet fjalë për filmat aktualë që janë shfaqur tani.”
Shumë adhurues të filmit e respektojnë vendimin e tij për t’u tërhequr para se të digjet, por jo të gjithë pajtohen se puna e tij do të fillonte të zbriste nëse ai vazhdonte. Një përdorues i Twitter-it komentoi këtë javë se shqetësimet për rënien e cilësisë nuk qëndronin.
“Kemi një justifikim kur vetëm në vitin 2023 Martin Scorsese, Hayao Miyazaki, Michael Mann dhe Ridley Scott, treguan se ata janë ende disa nga kineastët më të mirë që punojnë sot… dhe në të gjithë botën ndonëse janë mbi 80- vjeç”.
Të tjerë e kanë pranuar vendimin e Tarantinos – dhe janë të lumtur të presin që ai ta bëjë filmin e tij të fundit siç duhet, siç është eksperti i çmimeve Matt Neglia, kryeredaktor i filmit më të mirë Next.
“Lëreni Tarantinon të gatuajë,” tha ai, “përderisa nuk është një tjetër western. Unë dua ta shoh atë të trajtojë diçka ndryshe për filmin e tij “përfundimtar”.
Cilat janë nëntë filmat e tjerë të Tarantinos?
Deri më tani, Tarantino ka drejtuar nëntë nga 10 filmat e tij të propozuar – me disa paralajmërime. ‘Kill Bill’, seria e parë dhe e dytë u publikuan si dy filma të veçantë, dhe nëse do t’i numëronit të dy, atëherë Tarantino ka drejtuar tashmë të 10-tin e tij.
Por ai thotë se i numëron si një film, sepse kështu janë menduar fillimisht dhe dy pjesët janë filmuar në një xhirim.
Kreditë e tij deri më sot nuk marrin parasysh gjithashtu filmat e ndryshëm që Tarantino ka shkruar, bashkë-shkruar ose prodhuar – si Natarual Born Killers dhe True Romance. Ai i referohet vetëm filmave që ai ka drejtuar solo.
Ai ka bërë më parë filma që përfshinin zhanre të ndryshme – duke përfshirë western, thriller, komedi, drama dhe arte marciale.
Nëntë filmat e parë të Tarantinos deri më tani janë, sipas renditjes:
Resevoir Dogs (1992)
Pulp Fiction (1994)
Jackie Brown (1997)
Kill Bill 1 (2003) dhe 2 (2004) – llogaritet si një film
Death proof (2007)
Basterds Inglourious (2009)
Django Unchained (2012)
The Hateful Eight (2015)
Once Upon a Time… in Hollywood (2019)
Vlen të kujtohet se Tarantino nuk ka fituar kurrë një Oscars si regjisori më i mirë. Pra, nëse votuesit duan të sigurojnë vendin e tij në historinë e Akademisë, ky do të jetë shansi i tyre i fundit për t’i dhënë atij trofeun.
Për çfarë fliste filmi që ka hequr dorë?
Projekti final i rrëzuar i Tarantinos titullohej The Movie Critic dhe u tha se ishte pjesërisht autobiografik.
Për shkak se do të ishte filmi i tij i parë që nga nostalgjia e vitit 2019, “Once Upon a Time… in Hollywood”, në mënyrë të ngjashme dukej se do të kënaqte dashurinë e tij idiosinkratike për kinemanë.
Duke folur për Baz Bamigboye të Deadline vitin e kaluar, ai tha se filmi do të zhvillohej në fund të viteve 1970 në Kaliforni dhe do të bazohet në kritikun e filmit të një reviste për të rritur, të cilin Tarantino i pëlqente ta lexonte kur ngarkonte makinat shitëse për para si adoleshent.
“Të gjitha gjërat e tjera ishin shumë të ndyra për t’u lexuar, por më pas ishte kjo leckë porno që kishte një faqe filmi vërtet interesante,” shpjegoi ai.
Tarantino e përshkroi kritikun e revistës si “shumë qesharak, të vrazhdë dhe cinik”, duke shtuar:
“Ai shkroi sikur të ishte 55 vjeç, por ishte vetëm në fillimet e tij deri në mesin e të 30-ave. Ai vdiq në fund të të 30-tave”.
Ai zbuloi se skenari i vendosur në sirtar e paraqiste shkrimtarin e paidentifikuar si dikë “që me të vërtetë jetoi, por kurrë nuk ishte vërtet i famshëm”.
U përfol se regjisori kishte marrë sërish Brad Pitt për rolin kryesor, në atë që do të ishte partneriteti i tyre i tretë i plotë pas Inglourious Basterds dhe Once Upon a Time.
Por Tarantino më vonë tha se askush nuk ishte marrë zyrtarisht dhe se ai kishte vendosur të kërkonte dikë afër 35 vjeç për të luajtur personazhin titullar.
Pitt, 60 vjeç, mbeti i lidhur me projektin, me disa spekulime se ai në vend të kësaj do të shfaqej si një version më i vjetër i personazhit, ose si një nga redaktorët e revistës.
Në stilin e vërtetë të apasionuar pas filmit, kishte zëra se anëtarët e tjerë të kastit nga filmat e mëparshëm të Tarantinos do të shfaqeshin gjithashtu për të përfunduar homazhet.
Pse u tërhoq nga The Movie Critic dhe çfarë do të ndodhë më pas?
Me pak fjalë, duket se Tarantino ishte i pakënaqur me skenarin – edhe pasi thuhet se e kishte rishkruar atë – dhe është kthyer në tabelën e vizatimit për këngën e tij.
Lëvizja është një surprizë, megjithatë nuk është hera e parë që regjisori tërheq një produksion. Një dekadë më parë, ai la në sirtar The Hateful Eight pasi një skenar i hershëm doli kur një aktor ndau një kopje me një përfaqësues.
I tërbuar nga projekti i ashpër që po godiste internetin, Tarantino u kthye në projekt vetëm pasi një lexim në tryezë për bamirësi mori një pritje të gëzueshme.
Kjo situatë e tanishme me The Movie Critic, megjithatë, duket thjesht artistike. Gjithnjë perfeksionisti, nëse ky do të jetë me të vërtetë filmi i fundit i Tarantinos, ai do të dëshirojë të dalë me një zhurmë.
Pse është Quentin Tarantino është regjisor i madh?
Tarantino është, thjesht, një nga regjisorët më të vlerësuar dhe më me ndikim të dekadave të fundit. Libra dhe dokumentarë të tërë janë botuar gjatë viteve të dedikuara për të shqyrtuar stilin dhe zanatin e tij të veçantë.
Shumë aktorë janë të dëshëruar të punojnë me të dhe si rezultat, filmat e tij shfaqin shumë A-listers, duke përfshirë Leonardo DiCaprio, Jamie Foxx, Brad Pitt, Uma Thurman, Margot Robbie dhe Samuel L Jackson.
Por Tarantino ka ndihmuar gjithashtu nisjen e karrierës së aktorëve të rinj, ose nxitjen e karrierës së atyre, ylli i të cilëve kishte filluar të zbehej, si John Travolta, Robert Forster dhe Pam Grier.
Edhe nëse nuk keni parë kurrë një film të Tarantinos, me siguri do të njihni disa nga veprat e tij. Kultura pop është e mbushur me referenca për të në muzikë, film dhe televizion.
Skenat e famshme të Tarantinos janë referuar kudo nga The Simpsons dhe Team America tek Kung Fu Panda dhe Shrek, si dhe video për Lady Gaga dhe Beyonce’s Telephone.
Muzika luan një rol kyç në stilin e tij të regjisorit – këngët që Tarantino ka zgjedhur për kolonën zanore të filmave të tij shpesh zhvillojnë ndjekësit e kultit më vete.
Kjo intervistë fantastike me Tarantinon e realizuar nga Ali Plumb i BBC-së spikat përmes ndikimit të tij në kulturë.
Zëri i një brezi apo relike kulturore e papjekur?
Tarantino ndërtoi një kult pasues si fëmijë i tmerrshëm i Hollivudit në vitet ’90, i lavdëruar nga disa si zëri i një brezi pas Pulp Fiction. Por dekadat që nga ajo kohë nuk kanë qenë pa polemika – në veçanti, ndjeshmëria ndaj sharjeve racore të shkruara në filmat e tij.
Përdorimi liberal i fjalës N nga regjisori në skenarët e kaluar ka bërë që disa të vënë në dyshim në mënyrë retrospektive motivimin, duke përfshirë nëse ai e ka ulur fyerjen duke e përdorur atë si një mjet provokues.
Kritikët e Tarantinos shpesh e vënë në dukje Django Unchained – fantazinë e tij të shëlbimit të skllevërve – si një shembull kryesor, pasi përmban sharje racore më shumë se 100 herë.
Megjithatë, shkrimi i Tarantinos është mbrojtur nga partnerë aktorë për një kohë të gjatë – duke përfshirë aktorët zezakë Samuel L Jackson dhe Jamie Foxx – pasi thjesht pasqyrojnë modelet realiste të të folurit të personazheve në fjalë.
Foxx, i cili luan si protagonistin e Django Unchained, i tha Yahoo Entertainment: “E kuptova tekstin… kështu ishte në atë kohë.”
Jackson, ndërkohë, ka qenë edhe më i drejtpërdrejtë për këto reagim gjatë viteve. Duke folur për revistën Esquire në vitin 2019, ai tha: “Nuk mund t’i thuash thjesht një shkrimtari se nuk mund të flasë, të shkruaj fjalët, t’i vendosë fjalët në gojën e njerëzve nga etnitë e tyre, mënyrën se si ata përdorin fjalët e tyre. “
Tarantino, nga ana e tij, ka qenë i papenduar, duke i thënë transmetuesit Chris Wallace se shikuesit e ofenduar të filmit duhet “të shohin diçka tjetër”.
“Nëse keni probleme me filmat e mi, atëherë ata nuk janë filmat për t’i parë. Me sa duket, nuk po i bëj për ju,” tha ai.
Regjisori u ka dhënë një mënyrë të ngjashme ankesave për nivelet e dhunës në filmat e tij.
Kur Krishnan Guru-Murthy i Channel 4 News iu përgjigj marrëdhënies midis brutalitetit në ekran dhe jetës reale , ai u përgjigj në mënyrë të famshme: “Unë e refuzoj pyetjen tuaj… Unë po të mbyll prapanicën!”
Megjithatë, një gjë për të cilën ai ka kërkuar falje është trajtimi i yllit dhe bashkëpunëtores së tij të gjatë te Kill Bill, Uma Thurman.
Në një intervistë të vitit 2018 me The New York Times, aktorja pretendoi se ai e bindi atë të filmonte një skenë drejtimi që përfundimisht shkoi keq – duke rezultuar në një përplasje me shpejtësi të lartë që i shkaktoi lëndime të qëndrueshme.
Tarantino e përshkroi atë si “një nga keqardhjet më të mëdha të jetës sime”, duke thënë se dështimi i tij për të testuar siç duhet itinerarin paraprakisht ishte “një nga gabimet e mia më të tmerrshme”.
“Unë nuk e futa me forcë në makinë. Ajo hipi në makinë sepse më besoi. Dhe ajo më besoi… Unë i thashë se do të ishte e sigurt. Dhe nuk ishte. E kisha gabim.”
Më vete, Tarantino tha gjithashtu për New York Times për keqardhjen e tij për sulmet seksuale të producentit të filmit Harvey Weinstein.
“Dija mjaftueshëm për të bërë më shumë sesa bëra,” tha Tarantino për manjatin e turpëruar, i cili ishte pas një numri filmash të tij. “Do të doja të kisha marrë përgjegjësinë për atë që dëgjova.” BBC