Makinat fluturuese, dikur pjesë e filmave fantastiko-shkencore, tani janë një realitet. Terrafugia, në pronësi të Geely, mori certifikatën e aftësisë ajrore FAA në fillim të këtij viti për Tranzicionin e saj të dukshëm të pamjes së avionit, dhe në qershor AirCar, i cili duket si një Porsche 962, bëri fluturimin 35- minutësh ndërmjet dy aeroporteve ndërkombëtare në Sllovaki.
Për më tepër, vetëm javën e kaluar kompania kineze XPeng zbuloi një supermakinë që dukej se i kalonte të dyja me aftësinë e saj të ngritjes vertikale, një çmim të çmendur prej 157,000 dollarësh dhe premtimin se do të dilte në shitje në vitin 2024.
Këto janë makina normale, jo dronë pa pilot apo taksi, të cilët po zhvillohen paralelisht, dhe në të cilat kompani si Hyundai dhe Mercedes po investojnë shumë në këshillën e ekspertëve të cilët parashikojnë se industria e lëvizshmërisë ajrore urbane do të rritet nga 2.6 miliardë dollarë në 2020 në 9.1 miliardë dollarë deri në vitin 2030.
Çështja e taksisë ajrore është e afërt, me Hyundai që pretendon se dronët e pasagjerëve VTOL (Vertical Off and Landing) do të gumëzhijnë deri në fund të dekadës.
Por ka ende një numër të madh rrathësh rregullatorë për të kërcyer ose fluturuar përpara se publiku i gjerë të lejohet të grumbullohet në një makinë dhe të ngrihet në qiell.
Realisht, do të duhen vite, ose më shumë gjasa dekada, dhe ndoshta i gjithë procesi i fluturimit do të duhet të automatizohet dhe të lidhet me kompjuterët e kontrollit të trafikut ajror për të pasur një shpresë për të shmangur atë lloj kaosi në ajër që do të ishte një katastrofë. Dhe kjo është përveç sfidave të mëdha inxhinierike të përfshira.
Por duke marrë një perspektivë serioze afatgjatë, a mendon vërtet dikush që nuk do të ndodhë në një moment? Dhe kur të ndodhë, kur dikush do të blejë një makinë që është e shpejtë në tokë dhe mund ta çojë atë në Bermuda për fundjavë, ose thjesht të kapërcejë një linjë trafiku të rënduar, do ketë dikush dëshirë ende një supermakinë konvencionale?
Njerëzit i duan makinat normale dhe ndoshta nuk do të heqin kurrë dorë nga to dhe për faktin se ka shumë udhëtime që nuk kërkojnë udhëtim ajror.
Pa peshën e madhe shtesë të harduerit të aeroplanit/dronit, makinat jo-fluturuese do të jenë shumë më argëtuese për t’u drejtuar, ose kështu do të na thotë asistenti zanor i makinës, sepse ndoshta nuk do të lejohemi të lëviyim timonin, me shpresën se do të ketë një të tillë në të ardhmen.
A janë makinat fluturuese supermakinat e reja?
Por mendoni pse shumë njerëz blejnë supermakina. Po, ata i blejnë ato për performancën, megjithëse më realisht përdorin vetëm një pjesë të saj.
Por ata gjithashtu i blejnë ato për bukuri, për të zotëruar diçka që duket e pabesueshme në garazhin e tyre, që kthen kokën në rrugë dhe mbështetet nga inxhinieria dhe materialet më të mira që mund të blejnë paratë. Kjo tingëllon si një makinë fluturuese.
Pronarët e sotëm të supermakinave mund të ngasin me shpejtësi 220 mph, por a janë shumica e pronarëve të supermakinave për mbrojtjen e mjedisit?
Kjo nuk dihet saktësisht por ajo që ka rëndësi është se pronarët do ta dinë dhe gjithë të tjerët do e dinë se një supermakinë nuk është më dicka e vecantë përderisa po fluturojnë disa makina të tjera.
Pra, a do të bëhen makinat fluturuese supermakinat e reja? Dhe a do të detyrohen markat e sotme të supermakinave të integrojnë teknologjinë e fluturimit, njësoj sikur po detyrohen të adoptojnë teknologjinë EV sot, për të mos u bërë pjesë e të shkuarës dhe të mërzitshme? A do ëndërrojë më njeri të blejë një Lambo duke e ditur se rreth e rrotull do të ketë makina që ndoshta nuk janë një markë aq e mirë por po fluturojnë sipër Lambos?